Aj tento neduh v rámci balíka úprav odstraňuje nemecký úpravca OK-Chiptuning. Ako však názov firmy napovedá, v prvom rade sa špecializuje na inú časť automobilu. Venuje sa hlavne softvéru pohonnej jednotky.
Programátorom sa do rúk dostala najvýkonnejšia naftová alternatíva. Sériovo dvojlitrové TDI ponúka slušný výkon 125 kW (170 k), ktorému sekunduje krútiaci moment 350 Nm.
Po zásahu OK-Chiptuning do mapy riadiacej jednotky sa veličiny dvihli o 29 kW (40 k) a 85 Nm. Celkový výkon sa tak dostal na 154 kW (210 k) a krútiaci moment dosahuje 435 Nm. Úpravu riadiacej jednotky si firma cení na 650 eur.
Škoda Superb Combi OK-Chiptuning - fólie dodala firma Cam Shaft
Pri automatickej dvojspojkovej prevodovke DSG treba pripočítať k sume za preprogramovanie riadiacej jednotky motora aj 200 eur za prispôsobenie riadiacej jednotky prevodovky. Bez nej by nemusela kombinácia fungovať správne.
O priblíženie karosérie k zemi sa stará kompletný balík so značkou H&R. Autu tak ostáva iba pár centimetrov priechodnosti a parkovanie kolmo na obrubník spôsobí nejednu nočnú moru. Cena pružín a tlmičov je 1185 eur.
Upravený Superb kombi si požičal zliatinové disky z Audi A6 a má ich obuté do sady pneumatík Pirelli P Zero Nero s rozmerom 235/35 ZR20. Exteriér vizuálne dotiahol renomovaný nemecký Cam Shaft.
Škoda Superb Combi OK-Chiptuning - disky z Audi A6
Foto - OK-Chiptuning