1. Predná maska
Celý predok C4 Picasso je iný. Práve tu nie je jasné, či pri krátkej verzii bola krajšia pôvodná, či nová verzia. Okolo smeroviek pribudli chrómové pásy, svetlá majú trochu iný tvar a trochu lepšie svietia. Úzky otvor a menšia spodná časť boli o niečo elegantnejšie.
01 Citroen C4 Picasso - maska po facelifte
2. Zliatinové disky
S inováciami prišli aj nové zliatinové disky. Problém nových sedemnástok tkvie v tom, že vyzerajú menšie ako reálne sú. Ale tvary majú pekné. Čierna kombinovaná s leštenou časťou vyzerá adekvátne, len skôr by sedeli na menšie auto.
02 Citroen C4 Picasso - nové disky vyzerajú menšie ako 17tky
3. Tvar krytu nádrže
Tvar krytu nádrže bol pôvodne okrúhly. Po odomknutí sa odomkol a nebolo nutné žiadne ďalšie odomykanie viečka. To zostalo, ale kryt má kosodĺžnikový tvar a je asi dvojnásobne taký veľký. Mohlo by sa zdať, že pod ním bude otvor na dolievanie AdBlue pre naftové motory. Nádržka však má svoje hrdlo v batožinovom priestore. Skôr je väčšie veko kvôli potenciálnemu tankovaniu LPG do nových verzií.
03 Citroen C4 Picasso - facelift priniesol nové viečko nádrže
4. Nová farba
Ponuku farieb obohatil nový odtieň modrej s názvom Lazuli. Nahrádza v ponuke sivomodrú, ktorá nebola ani trochu výrazná.
5. Nová kombinácia interiéru
Okrem modrého exteriéru môže mať C4 Picasso aj modrý interiér. Avšak je dostupný iba s výbavami Live a Feel. Najvyšší stupeň Shine má polokožené čalúnenie a modré je výlučne látkové.
05 Citroen C4 Picasso - modré čalúnenie je novinkou
6. Vylepšený infotainment
Výraznou zmenou prešiel informačno-zábavný systém. Môžete zabudnúť na tri rôžne vizáže. Zobrazenie je len jedno. Zdá sa, že systém je rýchlejší, ale zásadná novinka je niekde inde. Kým pred faceliftom musela byť navigácia aj na dolnom displeji, aby ju zobrazoval ten horný, teraz sú nezávislé. Znie to ako banalita, ale je to naozaj výrazný posun vpred.
06 Citroen C4 Picasso - po novom je jedno poriadne zobrazenie
7. Podpora Apple CarPlay a Android Auto
Nový infotainment podporuje aj pripojenie mobilov cez Apple CarPlay a Android Auto. Avšak stále ako pohodlnejšie vyzerá pripojiť telefón normálne cez Bluetooth a na hudbu využiť USB kľúč.
8. Hlasové ovládanie
Do C4 Picasso výrobca integroval aj hlasové ovládanie. Spúšťa sa v pravej časti volantu na vrchom ramene. Síce si s autom nepokecáte ako s novými Fordami so SYNC3, ale funguje akceptovateľne. Viete bez problému ovládať rádio a aj navigáciu.
9. Otváranie kufra mávaním nohy
Citroën v C4 Picasso použil aj možnosť otvoriť a zavrieť batožinový priestor mávaním nohy pri nárazníku. Tu prichádza háčik. Ak otvoríte nohou zamknuté auto, tak kufor mávaním aj zavriete a auto bude po zavretí zamknuté. Ale ak stlačíte tlačidlo, musíte počkať, kým sa obrovské veku kufra zavrie za pípania aké vydávajú kamióny pri cúvaní.
08 Citroen C4 Picasso - kufor sa dá otvoriť aj mávaním nohy pod nárazníkom