V súčasnosti sa do modelu C5 montuje verzia Hydractive 3+. Zvláda menenie svetlej výšky a úpravu tuhosti. Ostatná, ale aj posledná, verzia podvozku zostáva zdvihnutá aj pri vypnutí motora použitím elektronických pomocníkov.

Hydractive 3+ má tri automatické nastavenia. Diaľničné zníženie o 15 milimetrov prichádza pri prekročení 110 km/h. V zhoršených povrchových podmienkach sa karoséria dvihne o 13 milimetrov pri rýchlostiach do 70 km/h. A podľa štýlu jazdy vie podvozok nastaviť režim Comfort, alebo Dynamic.

Okrem rýchlosti vozidla berie riadiaca jednotka do úvahy výšku prednej a zadnej nápravy, rýchlosť natočenia volantu, uhol natočenia kolies, bočné preťaženie, zrýchlenie, razanciu zmeny tlmičov, či pohyb akcelerátora.

Celý komplexný systém však automobilka odsunie do minulosti. V roku 2017 má predstaviť niečo revolučné. Ako však riaditeľka automobilky, Linda Jackson, povedala, nechá si benefity systému Hydractive, ale bude v modernejšej forme.

Citroen C5 - podvozok poskytuje naozajstný komfort Zdroj: Citroen

Nový systém má naplánovanú implementáciu iba v Citroënoch, čo je celkom zvláštne vzhľadom na luxusne pozicovanú novú značku DS. Dohady o možnosti, že tým revolučným systémom bude nejaká verzia vzduchového podvozku, aký už využívajú iné automobilky, neboli potvrdené, ale ani vyvrátené.