Nový Méhari k názvu pridáva písmeno E. Označuje elektrický pohon modelu. Sériová verzia našla inšpiráciu v koncepte Cactus M a automobilka na vývoji spolupracovala s Bolloré Group. Reálne je však najmä inou verziou vozidla Bolloré Bluesummer.
Tvar štvormiestneho otvoreného auta pozostáva z plastových panelov karosérie. Vpredu nesie tvár automobilky s LED pásmi na denné svietenie na hrane kapoty. Rozloženie svetiel a priestoru na evidenčné číslo zase pripomína C4 Cactus.
Strieborné podporné oblúky pokračujú rovnakým štýlom ako oblúk čelného skla. V prípade nepriazne počasia sa na oblúky dajú pripojiť odnímateľná strecha. Malé elektrické auto je prezentované v žiarivých farbách, ale v ponuke sa objavia aj odtiene z monochromatického spektra.
Interiér má byť odolný voči vode. V ponuke bude béžové, ale aj oranžovo-červené čalúnenie. Zadné sedadlá sa dajú sklápať, ale zázraky variability sa od auta s dĺžkou 3,7 metra očakávať nedajú. Pôvodný model, Bolloré Bluesummer má objem batožinového priestoru od 200 do 800 litrov.
Citroën Méhari E - interiér môže mať ostrú červeno-oranžovú farbu Zdroj: Citroën
Auto poháňa elektromotor s výkonom 50 kW (68 k). Malý elektromobil s ním dokáže ísť rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Na jedno nabitie prejde 200 kilometrov. Batéria s kapacitou 30 kWh je nabitá v priebehu 13 hodín s 10A zásuvkou a za 8 hodín s 16A.