Pôvodný model využíval to, čo vtedy mala automobilka na sklade, to znamená, že vo veľkom sú použité diely z 2CV a Traction Avant. Tiež výrazné využitie zažil vlnitý plech. Vyrábal sa od roku 1947 až do 1981. V začiatkoch produkcie mal motor s objemom 1,9 litra, čo bolo bonusom oproti konkurentovi, Volkswagenu Type 2.
Všetky štylistické prvky z Type H, tiež nazývaného HY, prevzal aj prerobený Jumper. Na karosériu sadnú plastové nadstavce, ktoré evokujú práve zvlnený plech. Zadnú časť ozvláštni panel zmenšujúci okno.
Omnoho zaujímavejšia je však strecha. Pomocou balíka panelov sa z rovnej stane oblá a v zadnej časti poskytne miesto pre evidenčné číslo. Z dverí sa tak presťahuje do výšky, kde nebude lákať na ukradnutie, lebo taký vysoký je málokto.
Citroen Jumper Type H - prvý kus už jazdí Zdroj: FC Automobili
Najšokujúcejšou časťou je predok. Úzke svetlá s LEDkovým pásom najnovšieho Jumpera sú minulosťou. Nahradili ich veľké okrúhle svetlomety, ale hlavne štvorcová predná maska s megalomanským logom výrobcu.
Celok ladne dopĺňajú biele boky na pneumatikách, ale tie nie sú nutnosťou. Balík bude dostupný pre van, karavan, vozidlá s nadstavbou. Najväčším obmedzením bude počet kusov. V pláne je 70 balíkov premeny. V každom prípade, retro dodávka nie je bežným zjavom na ceste a určite dokáže zviditeľniť reklamu na bokoch.
Citroen Jumper Type H - balík má len pár kusov Zdroj: FC Automobili