Predstavenie hatchbacku strednej triedy DS Divine, aj keď iba ako prototypu, je v súlade s plánom automobilky rozšíriť líniu DS zo súčasných troch modelov na celkových 6 už v blízkej dobe. Okrem neho by sa tak do výroby mohlo dostať aj stredné SUV, ktoré automobilka stále berie zo spolupráce z Mitsubishi.
Sedan DS Divine vyzerá výrazne, čomu pomáha najmä predná maska s lesklými bodmi bez výraznejšieho rovnomerného usporiadania. Technológia svetiel využívajúca LED je podobná ako tá, ktorú Citroën používa v modernizovanom DS3.
LED a výrazné trojuholníkové detaily sa dajú nájsť aj v zadných svetlách. Zboku koncept umne zakrýva to, že má vlastne päťdverovú karosériu. A pôsobí kompaktne, ale to je najmä dôsledkom obrovských dvadsaťpalcových zliatinových diskov.
Interiér prototypu je sériovej produkcii ešte vzdialenejší ako exteriér. Začínajúc obdĺžnikovým volantom, končiac prepínačmi prevodovky v tvare trojuholníka na hrane prístrojovej dosky. Ani ovládanie s hranatými tvarmi asi do série neprenikne, lebo aj ak DS kupujú odvážnejší zákazníci, toto by bolo na väčšinu až príliš.
Citroen DS Divine - hranatý volant by niektorí zákazníci nezvládli Zdroj: Citroen
Pocit ako v stíhačke potrebuje adekvátny motor. Tu Citroën siahol do koncernovej ponuky a našiel 1,6-litrový štvorvalec THP. Výkon 199 kW (270 k) je presne taký ako v športovom Peugeote RCZ-R. Ale, ako napovedajú aj obrázky, je spojený s automatickou prevodovkou.