Zozadu a zboku sa tak C4 Picasso, aj Grand C4 Picasso líšia len v malých detailoch. Bok kratšej verzie ozvláštňujú len nové sedemnásťpalcové disky. V ponuke sa objaví aj možnosť lakovania strechy inou farbou, podobne ako v menšom modeli C3 Picasso.

Zadnú časť oživia najmä svetlá s 3D efektom. Presunú sa z príplatkovej výbavy do sériovej. Grand C4 Picasso so siedmimi miestami prinesie sviežejšiu striebornú farbu strešného oblúka. Vzorkovník farieb obohatia tri nové farby. Na fotkách automobilka prezentuje béžovú a modrú.

Nové farby sa dostanú aj do interiéru. Pri súčasnom modeli bola voľba zo sivej a béžovo-hnedej, teraz pribudnú nové schémy, napríklad aj modrá textília. V interiéri je najdôležitejšou zmenou nový systém 3D Citroën Connect Nav.

Spolupracuje s novým sedempalcovým displejom. Forma sa nezmenila, ale reakčný čas má byť omnoho kratší. Stredový displej na vrchu prístrojovej dosky s uhlopriečkou 12 palcov má tiež prejsť optimalizáciou. Možno sa programátorom podarí vyriešiť aj menej logickú nutnosť zapnutej navigácie na spodnom displeji pre zobrazovanie mapy aj na tom vrchnom.

Citroën C4 Picasso - displej má rýchlejšie reakcie Zdroj: Citroën

Medzi ďalšie novinky sa zaradí bezdotykové otváranie batožinového priestoru, čítanie dopravných značiek s limitmi, adaptívny tempomat a vylepšený systém varovania pred opustením jazdného pruhu.

Inovovaný model sa do predaja dostane už v lete. Alternatívy pod kapotou rozšíri trojvalec PureTech 130 s automatickou šesťstupňovou prevodovkou.