Na prvý pohľad vyzerá skoro rovnako ako verzia predstavená ako dizajnérska hračka. Rovnako na cestu svieti svetlami s podobným tvarom doplnenými LED pásom na denné svietenie po stranách modernej masky chladiča.

Najzaujímavejšou časťou, ktorú Citroën využije ako prvý sú vzduchové kapsule Airbumps. Tie, umiestnené na dverách, majú zabrániť drobným škrabancom a preliačinám spôsobený napríklad nákupnými košíkmi na parkovisku.

Do sériovej výroby sa dostane aj panoramatická presklená strecha. Samotná strecha vyzerá, akoby ani nebola spojená s autom, lebo čierne stĺpiky splývajú s bočnými sklami. Dokonca aj C-stĺpik je vizuálne od strechy oddelený.

Karoséria s rozmermi 4,16 metra dĺžky, 1,73 šírky a 1,48 výšky disponuje rázvorom 2,6 metra, čo zabezpečuje primeraný vnútorný priestor. Sedadlá majú evokovať pohovku a sú vpredu spojené. Prístrojový panel sa najviac približuje MPV C4 Picasso, lebo tiež pozostáva z displejov.

Citroen C4 Cactus - spojené sedadlá sa od amerických áut z minulého tisícročia veľmi nepoužívali

Presné motory zatiaľ automobilka nezverejnila, ale dá sa predpokladať, že naftové budú s označením HDi a benzínové zase THP. Čo výrobca zverejnil je hmotnosť 965 kilogramov, na dnešnú dobu a nižšiu strednú triedu nevídaná a spotrebu, ktorá pri naftovej motorizácii dosiahne kombinovane iba 3,1 litra na sto kilometrov.

Foto - Citroën