Nové verzie budú rozdielne. Doteraz boli skoro totožné, len s jemnými zmenami. Ale najviac rozdielov bude spredu. Nová C jednotka má medzi súčasnými automobilmi jeden vzor. Je ním Nissan Juke. Podobné sú predné svetlá s obočím, ktoré obklopujú masku charakteristickú pre Citroën.

Zadné partie sú so súrodencami podobné, len rozvrhnutie svetiel nemôže mať tri pásy ako Peugeot. Nový model C1 je dlhý 3,46 a široký 1,62 metra. Pozitívom malej karosérie je malý priemer otočenia. Francúz z Českej republiky to zvládne na 4,8 metroch.

Ponuka C1 bude pozostávať z trojdverovej a päťdverovej karosérie. Aj keď to tak automobilky berú, tak zhŕňacia strecha sa za ďalšiu verziu neráta. Ale v prípade Citroënu sa bude volať Airscape. Rovnaký systém má Peugeot 108 a podobný aj nový Renault Twingo.

Miniauto s hmotnosťou 840 kilogramov schová pod kapotou niektorý z nových koncernových trojvalcov s objemom buď jeden liter, alebo 1,2 litra. Kombinácia nízkej hmotnosti a malých motorov má zaručiť nízke emisie a tiež priaznivú spotrebu.

Citroen C1 Swiss&Me - koncept pre Ženevu

V rámci presonalizácie modelov ponúkne Citroën osem farieb zovňajšku, ktoré doplní pár dvojfarebných lakov. Ženevský autosalón prinesie aj koncept C1 Swiss&Me. Dvojfarebná bielo-červená kombinácia vyzerá športovejšie vďaka rozšíreniam blatníkov a centrálnej koncovke výfuku.

Foto - Citroën