Továreň by mala byť schopná vyrábať až 300-tisíc automobilov ročne. Prvá fáza výstavby má byť hotová do roku 2019 a po jej zavŕšení by továreň mala vyrábať 150-tisíc vozidiel ročne. Cena jedného SUV strednej veľkosti sa bude pohybovať okolo 300-tisíc jüanov (vyše 41-tisíc eur), predávať sa budú v Číne aj zahraničí.
Čína najmä vo veľkých mestách bojuje so znečisteným ovzduším. Vláda presadzuje politiku cukru a biča a snaží sa prostredníctvom investícií, subvencií a regulácie prinútiť obyvateľstvo k nákupu elektrických vozidiel, uviedla agentúra Reuters.
Čínska metropola Peking napríklad investuje v tomto roku 2,7 miliardy dolárov do boja proti znečisteniu ovzdušia. Časť týchto prostriedkov bude použitá na modernizáciu viac ako 2-tisíc tovární ako aj na výmenu používaného uhlia za takzvanú čistú energiu na predmestiach a vyradenie 300-tisíc starších vozidiel produkujúce nadmerné emisie, uviedol vo štvrtok pekinský primátor Cchaj Čchi, ktorého citovala agentúra Sinchua.