Zvýšenie výkonu je však zásadnejší proces ako by bola len úprava riadiacej jednotky. Treba vymeniť motor. Miesto štandardných agregátov s objemami 5,3 a 6,2 litra sa pod kapotu nasťahuje 6,8-litrový osemvalec. Prepĺňanie je samozrejmosťou, na to využíva kompresor.

Aby agregát vydržal má kované piesty, ojnice aj kľukový hriadeľ. Zmenami musel prejsť aj systém dodávky paliva. Už viac na efekt je nový výfukový systém, ktorý ústi za kolesami na boku.

Chevrolet Tahoe SVE - koncovky výfuku sú na boku Zdroj: Chevrolet

Úprava od Special Vehicle Engineering má dva výkonové stupne nového osemvalca. Základný je s hodnotou 604 kW (820 k). To už je cifra hodná úžasu, ale v ponuke je aj niečo viac. SUVčka môžu mať až 746 kW (1 014 k). To je o trochu viac ako malo prvé Bugatti Veyron. S výkonnejšou verziou prichádza an výrazne spevnená prevodovka.

Vizuálne dojmy zmenia veľké 22-palcové zliatinové disky a možnosť zvoliť si koncovku výfuku vychádzajúcu za zadným kolesom. O opodstatnenosti úpravy sa dá síce pochybovať, ale krčmové reči určite naplní. Otázna je využiteľnosť výkonu a tiež, či je takto upravené SUV schopné udržať stabilitu podobne ako napríklad Bentley Bentayga.

Chevrolet Tahoe SVE - pod kapotou je väčší motor V8 Zdroj: Chevrolet