V prednej časti je najzásadnejšou a tiež najviditeľnejšou zmenou nová maska chladiča. Základný tvar ostal rovnaký, ale znak stratil veniec a trochu sa rozšíril. Ako sériová výbava budú halogénové reflektory, ktoré môže nahradiť adaptívny xenónový systém.

Nová predná maska na základných modeloch ponesie chrómový vzhľad, ale pri verzii Vsport bude chróm čierny. Mriežky v spodnej časti nárazníka bude, podľa potreby, možné automaticky uzavrieť, čím sa zlepší aerodynamika, alebo chladenie.

Vo vnútri sa ako najlepší nový prvok javí bezdrôtová nabíjačka niektorých zariadení a upozorňovanie na SMS integrované do systému Cadillac CUE. Do výbavy sa dostali aj technológie na udržiavanie jazdného pruhu, či pripojenie na internet a Wi-Fi hotspot.

Najvýkonnejšou jednotkou bude naďalej šesťvalec s objemom 3,6 litra   a prepĺňaním, čo znamená 313 kW (420 k) a 583 Nm. So samosvorným diferenciálom zvládne stovku za 4,4 sekundy a maximum nie je obmedzené, čiže 277 km/h. Táto verzia dostala brzdy Brembo a možnosť zapnúť okruhové nastavenie.

Cadillac CTS - v kabíne pribudla bezdrôtová nabíjačka zariadení Zdroj: Cadillac

Každý z motorov bude kombinovaný s osemstupňovým automatom. Tá bude použitá aj nezávisle od toho, či má auto pohon zadnej nápravy, alebo oboch. Jedno preradenie trvá 0,3 sekundy, čo je výrazne rýchlejšie ako dokáže ktokoľvek manuálnou prevodovkou.