Dizajn veľkého auta sa nezmenil drasticky. Všetky zmeny majú určitú nadväznosť na predchodcu a na ostatné nové modely značky ako ATS a CTS. Vpredu je jasná veľká maska chladiča a svetlomety s technológiou LED zasahujúce až do priestoru vedľa kapoty.
Hľadanie výrazne oblejších tvarov sa pri novom Escalade obmedzuje na dvadsať alebo dvadsaťdvapalcové disky kolies. Tie okrúhle musia byť, ale otvory v blatníkoch polkruh vôbec nepripomínajú, dali by sa skôr označiť za lichobežníky. A v zadnej časti, po vzore predchodcu vidno svetlá usporiadané vertikálne, len teraz sú po celej výške piatych dverí.
Vnútro sa zmenilo omnoho viac ako exteriér. Podľa slov výrobcu sú použité kvalitnejšie materiály a modernejší dizajn. Ako výrazný prvok zažiari LCD displej pred vodičom miesto klasických kruhových prístrojov. Na ploche s uhlopriečkou 12,3 palca zobrazuje všetky potrebné stupnice.
Predné sedadlá majú samozrejme vyhrievanie, kým zadné dva rady sa dajú sklopiť do roviny. Dokonca aj stredná rada disponuje vyhrievaním. Za príplatok je možné objednať informačno-zábavný systém s deväťpalcovým displejom využívajúci prehrávač Blu-Ray a DVD. V prípade väčšieho ESV sú displeje dva.
Cadillac Escalade - interiér pôsobí moderne
Pevnejší podvozok pomáha ovládateľnosti spolu s variabilným elektrickým posilňovačom riadenia. Charakteristika tlmičov je ovplyvnená magnetickým nastavením tlmičov. Escalade tiež využije automaticky uzamknuteľný zadný diferenciál a stabilizačný systém StabiliTrak.
Už na prvý pohľad nie je Escalade malý a ESV k dĺžke ešte ďalších 50 centimetrov. To znamená, že pod kapotou musí byť výkonný motor. Agregát V8 s objemom 6,2 litra nepotrebuje na 313 kW (420 k) a 623 Nm prepĺňanie. Spolupracuje s automatickou šesťstupňovou prevodovkou. Do Európy zamieri aj ako hybrid, ale jeho parametre ešte neboli zverejnené.
Cadillac Escalade ESV - verzia ESV je výrazne väčšia, pridáva 50 centimetrov dĺžky
Foto - Cadillac