Model CTS-V sediaci na vrchole ponuky získal niekoľko vizuálnych odlišností. Predné partie vyzerajú agresívnejšie najmä použitím predného spojleru v spodnej časti nárazníka. Väčšie otvory na prívod vzduchu korešpondujú so zameraním auta a celok ozvláštňuje nová výplň masky chladiča.

Karoséria nabrala svaly a blatníky narástli do šírky. Pod dverami muskulatúru podporili prahové lišty. Úpravy končia v zadnej časti spojlerom na veku batožinového priestoru a štyrmi koncovkami výfuku. Devätnásťpalcové zliatinové disky obúvajú pneumatiky Michelin Pilot Super Sport.

Vnútro už tak agresívne ako zovňajšok nie je. Sedadlá s čalúnením v dvoch farebných tónoch prichádzajú s výraznejším bočným vedením. Ostatné prvky interiéru nenaznačujú výrazne beštiu pod kapotou. Karbónové lišty sa dajú ľahko prehliadnuť, rovnako ako zaznamenávanie výkonov v informačno-zábavnom systéme z Corvette.

Poriadnu silu schováva pod prednou kapotou s výrazným otvorom. Kým BMW M5 dosahuje 412 kW (560 k), Mercedes E63S AMG 410 kW (557 k) a Audi RS6  skóruje rovnako ako konkurent z Mníchova, Cadillac CTS-V má až 477 kW (640 k).

Cadillac CTS-V - interiér neprezrádza výkon Zdroj: Cadillac

Krútiaci moment je neuveriteľných 855 Nm. Za všetkým stojí motor V8 s objemom 6,2 litra a mechanický kompresor. S osemstupňovým automatom zvláda stovku za 3,7 sekundy a neobmedzené maximum leží na hodnote 322 km/h.