Bývalý Dodge, divízia úžitkových vozidiel, po novom iba RAM, si už dávnejšie zaregistroval meno Rebel. Názov, ktorým Canon označuje svoju zrkadlovku naznačoval, že Raptor by mohol mať problém. Lenže premiéra Rebela v Detroite obavy rozprášila.

RAM 1500 Rebel sa pasuje do pozície terénneho pick-upu bez ambícií štartovať na pretekoch. Rebel svoju drsnú tvár prezentuje nárazníkom nastriekaným práškovou farbou, plechom na ochranu motora, LEDkami v predných svetlách a dvoma otvormi na prednej kapote.

Rozšírenia blatníkov schovávajú matné čierne sedemnásťpalcové disky s 33-palcovými pneumatikami Toyo Open Country A/T pre akýkoľvek terén. Vzadu je veľký názov automobilky na vyklápacích dverách ložnej plochy. Vzadu tiež kričia dve koncovky výfuku s chrómovými koncovkami.

Vnútro tiež prichádza s off-roadovejšou tématikou. Sedadlá potiahnuté látkou Sedoso získali štruktúru pneumatiky. Sivé lišty s červenými detailami vytvárajú správnu atmosféru. Dizajnéri nezabudli ani na štítky s nápisom Rebel.

V ponuke bude iba ako model so štyrmi dverami. Ale pod kapotou sa objavia dve alternatívy. Slabšia sa schová za označenie 3,6 V6. Ponúkne 227 kW (305 k) a 364 Nm. Silnejší bude osemvalec HEMI s objemom 5,7 litra s 294 kW (395 k) a 555 Nm. Oba motory budú spojené s osemstupňovým automatom.

RAM 1500 Rebel - strieborné lišty s červenými detailami Zdroj: RAM

Motory sa od tých v bežných verziách nebudú odlišovať. Ale podvozok bol prispôsobený terénnejším ambíciám. Pick-up narástol do výšky o 2,54 centimetra (1 palec), tlmí tlmičmi Bilstein a využíva aj mäkší zadný stabilizátor a vzduchové pruženie. Úpravy dostali svetlú výšku na 26 centimetrov.