Nedávno predstavené Lamborghini Aventador Roadster spropagoval bledomodrú farbu. Ferrari ju však používalo na otvorených modeloch 360 a aj 430 pomerne často. Britský úpravca A. Kahn ju použil v rámci svojej úpravy zatiaľ posledného otvoreného Ferrari s osemvalcom v strede.

Farba s označením Grigio Alloy vynikne na karosérii roadsteru viac ako, pre Ferrari, tradičná červená. Transformácia zovňajšku bola poňatá veľmi striedmo a nenásilne, čiže presne tak, ako je verejnosť pri výtvoroch firmy zvyknutá.

Znížený podvozok je základným stavebným kameňom. Štýl dotvárajú jemné retuše v prednej časti, matné časti vzadu a čiernou farbou nalakované brzdové strmene. To je pri záplave červených strmeňov pozitívnou zmenou.

Kované disky Monza môžu byť odeté do farby podľa želania konkrétneho zákazníka a kus, ktorý úpravca predstavil ako ukážkový naviac disponuje špeciálnou poznávacou značkou. Nie sú na nej žiadne písmená, len jednoduché číslo 180.

Dotyky je vidno aj vnútri. V tomto prípade padla voľba na kontrastný čierny Nero interiér. V prípade želania však firma dokáže ponúknuť kombináciu ušitú na mieru, podľa osobných preferencií. Ako sám úpravca tvrdí, môže to byť koža rovnaká ako na obľúbenom kresle.

Výkon ostal sériový, úpravy sa nedotkli pohonného ústrojenstva. Pôvodná ostala aj pevná skladacia strecha, ktorá sa dokáže schovať len za 14 sekúnd. Ferrari pri nej tvrdí, že jej konštrukcia je ľahšia až o 25 kilogramov ako porovnateľná látková.

Foto – A.Kahn Design