Na úpravu na vyšší výkon je pravdepodobne vhodnejší práve agregát v A250 ako v A200, lebo dvestovka je aj napriek označeniu s objemom iba 1,3 litra. A250 má dvojliter, ktorý Mercedes vyvinul sám. Už v základe má veľmi slušných 165 kW (225 k).

Po zásahu Brabusu sa porcia výkonu dostane na 199 kW (270 k) a krútiaci moment bude dosahovať 430 Nm. Krútiaci moment úpravou narastie o 80 Nm. Balík PowerXtra B25S tak zabezpečí stokilometrovú rýchlosť v priebehu 5,9 sekundy a maximálnu rýchlosť až 250 kilometrov za hodinu.

Už štandardne od Mercedesu je verzia A250 vybavená výlučne automatickou prevodovkou. Balík zvýšenia výkonu však môže byť ako pre alternatívu s pohonom prednej nápravy, tak pre tú s pohonom všetkých kolies 4Matic.

Brabus A250 - v ponuke sú až 20-palcové disky Zdroj: Brabus

Motorom však Brabus nekončí a ponúka aj bohaté možnosti odlíšenia vizuálnych stránok Áčka. Do ponuky zaradil krídlo, ktoré sa inšpirovalo tým na A35 AMG. To spolu s novými spodnými časťami nárazníkov pretvára auto na hothatch aj vizuálne.

Pre najmenší model Mercedesu úpravca pripravil viacero druhov zliatinových diskov. Ich priemer končí pri dvadsiatich palcoch. Ale ešte zaujímavejšie sú možnosti výfuku. Brabus pripravil systém s aktívnymi klapkami a potenciálom nastavenia požadovaného zvuku.

Brabus A250 - Brabus nemôže používať hviezdu vpredu Zdroj: Brabus