Na parkovisku nevinne parkuje Dacia Duster, okolo ktorej prechádza nablýskané Audi R8. Jeho majiteľ potom, ako zbadá rumunsko-francúzske SUV, okamžite zastavuje a vracia sa späť. Zoberie najbližší smetný kôš a celý jeho obsah nahnevane vysype na Daciu. Následne spokojne odchádza vo svojom nemeckom superšporte. Podobné videá kolujú v Nemecku po internete.
Renault v máji spustil virálnu kampaň na podporu predaja Dacie Duster. Vytvoril oficiálnu web stránku pod heslom symptóm statusu, kde zverejňuje viacero podobných videí. Paroduje tu ľudí, pre ktorých je auto symbolom postavenia. Ako riešenie pre niekoho, kto potrebuje auto, čo urobí všetko a bez toho, aby sa jeho vodič zbytočne ukazoval je podľa kampane práve nízkonákladové SUV. V Nemecku od 11 900 eur.
Renault sa prebiehajúcou reklamou snaží zmeniť vnímania Dacie ako lacnej východoeurópskej značky nehľadiacej na kvalitu. Aj na Slovensku nedávno bežala v televízii kampaň, ktorá prezentovala auto ako „lacnejšie než kabelka“. Na druhej strane, v tohtoročných crash testoch Euro NCAP nedopadlo SUV práve slávne.