Príchod novej generácie bol očakávaný po tom, čo automobilka predstavila praktickejší model X5. Využívajú totiž rovnaké komponenty a naviac ich vyrábajú v tej istej fabrike v americkom Spartanburgu.

Predná časť je familiárna, kto videl X5, tak mu je hneď jasné odkiaľ vanie vietor. Avšak niečo sa mení po zotmení. BMW ponúkne pre X6 aj decentne podsvietenú masku chladiča. Maska chladiča je samozrejme aktívna a uzatvára lamely podľa potreby termomanažmentu agregátu.

Automobilka pre SUV, ktoré nemá veľké šance dostať sa do terénu ponúkne aj terénny balík príplatkovej výbavy. Ten pridá vzduchové pruženie na oboch nápravách,či diferenciál M-Sport na zadnej náprave. Pre tento balík budú určené aj štyri režimy nastavenia auta, ktoré inak dostupné nebudú. Budú to nastavenia pre sneh, piesok, štrk, či skaly.

BMW X6 - vzadu má podobné črty ako X4 Zdroj: BMW

Vnútro vozidla bude okamžite povedomé každému, kto videl najnovšie BMW a hlavne tomu, kto už prišiel do kontaktu s X5 a X7. Pred vodičom má displej zobrazujúci prístroje, v strede je tradične druhý displej s veľkou uhlopriečkou a stredné ovládacie centrum s radiacou pákou môže mať prvky zo skla.

Tým, že X6 zdieľa platformu s X5 sú jasné aj použité motory. Benzínové bude reprezentovať verzia xDrive40i so šesťvalcom a 250 kW (340 k). Nad ňou bude M50i s osemvalcom, ktorá zase bude dosahovať výkon 390 kW (530 k). Naftové agregáty budú trojlitrové a automobilka použije aj štvorturbovú verziu s výkonom 294 kW (400 k) a označením M50d. Všetky motory budú spojené s osemstupňovou automatickou prevodovkou.

BMW X6 - prístrojovú dosku už má aj X5 Zdroj: BMW