Sériový model RCZ R má vpredu pohonnú jednotku THP s objemom 1,6 litra. Už v základnej verzii sa dopracoval k výkonu 199 kW (270 k). Krútiaci moment je nemenej zaujímavých 330 Nm. Po prepočítaní to vychádza 124,3 kW (169 k) z jedného litra.
Verzia, ktorá vznikla v spolupráci s výrobcom motorcyklov Bimota sa dostala ešte ďalej. Úprava pozostáva z nového obtokového ventilu, nového výfuku a preprogramovanej riadiacej jednotky. Motor sa tak stal najvýkonnejším agregátom s daným motorom.
Z malého objemu sa podarilo dostať skoro neuveriteľných 224 kW (305 k). Na rovnaký výkon potreboval zatiaľ posledný Ford Focus RS Mk2 päť valcov a objem 2,5 litra. Vyššiemu výkonu Bimota a Peugeot prispôsobili aj brzdový systém. Vpredu sú štvorpiestikové s kotúčmi priemeru 380 milimetrov.
Podvozok sa dostal o 10 milimetrov bližšie k zemi. Celý názov neznie Peugeot RCZ R Bimota, ale má aj kódové označenie PB104, pričom prvé dve písmená sú označenie spolupracujúcich firiem, jednotka znamená prvý projekt a 04 počet kolies.
Peugeot RCZ R Bimota - na displeji pred spolujazdcom sa dá zobraziť obraz z kamier Zdroj: Peugeot
Exteriér kupé je odetý do trikolóry motocyklového výrobcu a doplnený päťlúčovými zliatinovými diskami. Alcantarou čalúnené sedadlá s červeným prešívaním patria do povinných úprav. Zaujímavejšie je nahradenie zadných sedadiel odkladacími priestormi na prilby. V rámci výbavy sa objavili aj dve GoPro kamery na natáčanie nelegálnych kúskov. Sériová výbava nie je potvrdená a s veľkou pravdepodobnosťou zostane pri jednom kuse.