V prvom rade je zrejmé, že C63 bude mať rovnaké svetlá ako slabšie modely kupé. Nové usporiadanie ešte zlepší pokrytie svetlom. Modifikácie nárazníku až tak očividné nie sú, ale maska chladiča zaujme okamžite. Mercedes použil masku Panamericana s vertikálnymi rebrami namiesto horizontálnych.

Aj interiér sa dočkal vylepšení. Pred vodičom môže byť miesto klasických ručičkových ukazovateľov digitálny panel. V strede Mercedes zväčšil displej tiež. Môže mať uhlopriečku až 10,25 palca, aby bol väčší ako súčasné mobilné telefóny. Nový, ale úplne, je volant s dotykovými plochami na ovládanie informačno-zábavného systému. Tvarovo sa ponáša na volant v triede S.

Mercedes-AMG C63 05 Zdroj: Mercedes-Benz

C63 bude možná nastaviť do šiestich režimov, Slippery (klzko), Comfort, Sport, Sport+ a Race. Nad nimi bude konfigurovateľný režim Individual, ako aj pri ostatných modeloch značky. Agilitu auta bude možné nastaviť ďalším prepínačom a voľby pripomínajú skôr úrovne obtiažnosti v počítačových hrách. Sú rozdelené na Basic, Advanced, Pro a Master.

Kapota bude naďalej ukrývať štvorlitrový osemvalec prepĺňaný dvomi turbami. Tak ako pred faceliftom, bude aj po ňom na výber z dvoch výkonov. C63 ponúkne 350 kW (475 k) a C63 S sa popýši hodnotou 375 kW (510 k).

C63 aj C63 S budú mať poháňanú výhradne zadnú nápravu. Veľká zmena je však výmena sedemstupňového automatu za deväťstupňový. Zmena v zrýchlení nenastala, takže je predpoklad, že nová prevodovka spôsobí nižšiu spotrebu.

Mercedes-AMG C63 08 Zdroj: Mercedes-Benz