Pre výstavu SEMA v Las Vegas Hyundai pripravuje model Genesis Coupé Hurricane SC. Z tohto kroku je zrejmé, že USA neberie kórejský výrobca na ľahkú váhu.

Na príprave auta spolupracovali mnohé významné firmy automobilového priemyslu. Základ s motorom 3,8 V6 a 223 kW (305 k) prešiel mnohými zmenami. Najväčšou je práve z názvu vyplývajúce označenie SC, čiže Supercharged. Motor s prepĺňaním mechanickým kompresorom vyprodukuje o 113 kW (155 k) viac. Súčet 336 kW (460 k) veľa napovie.

Dynamické vlastnosti zatiaľ známe nie sú, známe však je, že prepĺňanie majú na svedomí HATCI a Magnuson Products. Sila prechádza na zadné kolesá. Ústrojenstvo pohonu prijalo nový diferenciál od Torvec Inc. Model IsoTorque by mal pomôcť autu vyrovnať sa so zvýšeným výkonom. Na okruhu Hyundai spravil tento diferenciál rozdiel časov jednu sekundu.

Podvozok dotvorili firmy Bilstein a Brembo. Bilstein dodal tlmiče s nastavovaním a pružiny, ktoré boli ladené na okruhu v Nemecku. Je ľahké domyslieť si, že to bol Nurburgring, pretože tam sa automobilky hrnú a predháňajú v zajazdených časoch. Brembo má pod palcom šestpiestikový brzdový systém s vŕtanými kotúčmi vpredu aj vzadu.

Motor okrem kompresora zlepšil aj odľahčený zotrvačník, výkonnejšie palivové čerpadlo tlačí palivo do väčších vstrekovačov s kapacitou 600 cm3 a vyššiemu výkonu je prispôsobená aj odolnejšia spojka.

Dlhodobý partner Hyndaiu Rhys Millen Racing mal na starosti exteriér. Zvonka teda odlíšenie zabezpečujú nové nárazníky, mriežky, kapota, prahy a krídlo na kufri. Predné aj zadné svetlá dostali LED diódový systém. Devätnásť palcové kolesá pochádzajú od výrobcu Enkei a obúvajú pneumatiky Hankook.

Foto – Hyundai