Kým benzínová Bentayga má nový motor W12 s objemom 6 litrov a dvoma turbami, naftový agregát bude pochádzať z Audi SQ7. Agregát s elektrickým prepĺňaním má osem valcov a objem štyri litre. Naftový agregát je o tri kilogramy ťažší ako veľký benzínový motor.
Prvý naftový motor v britskom aute je zásluhou koncernu Volkswagen. Dosahuje výkon 320 kW (435 k) pri 3750 otáčkach za minútu. Krútiaci moment 900 Nm je dostupný už od takmer voľnobežných 1000 otáčok za minútu.
S autom vážiacim 2390 kilogramov dokáže zvládnuť stokilometrovú rýchlosť v priebehu 4,8 sekundy. Kým v Audi SQ7 je maximálna rýchlosť obmedzená na 250 kilometrov za hodinu, Bentayga má obmedzovač posunutý na 270 kilometrov za hodinu.
Veľmi zaujímavé hodnoty sú stále v tieni benzínovej alternatívy. Tá má výkon 442 kW (600 k) a rovnaký krútiaci moment 900 Nm. S W12 dokáže Bentayga došprintovať na 100 kilometrovú rýchlosť za 4,1 sekundy. Aj maximum je posunuté ďalej, na 301 kilometrov za hodinu.
Bentley Bentayga Diesel - na otáčkomeri budú nižšie hodnoty Zdroj: Bentley
Devízou naftovej verzie je zase spotreba. V8 stačí 7,9 litra na sto kilometrov, čo pri 85-litrovej nádrži stačí na viac ako 1000 kilometrov. Prepoklad ceny hovorí o dvojnásobku toho, čo Audi požaduje za SQ7.