Rozdiely po facelifte nie je ľahké nájsť. Pozornejší fanúšikovia značky nájdu inak spracovanú singleframe masku chladiča, väčšie náduchy na bokoch a iné okolie výfukových koncoviek vzadu. Sú to detaily, ktoré nemusia udrieť do očí okamžite.

Najdôležitejším prvkom, ktorý sa vizuálne na aute objaví, je nové označovanie motorov. Motor bude mať rovnaký základ a objem dva litre, ale bude mať tri stupne výkonu. Väčší objem však Audi TT v motorovom portfóliu mať nebude.

Základnou verziou dvojlitra bude 40 TFSI s výkonom 145 kW (197 k) a krútiacim momentom 320 Nm. Výkonnejší 45 TFSI bude mať 180 kW (245 k) a 370 Nm. Na vrchole motorovej ponuky bude TTS dosahujúce 225 kW (306 k) a 400 Nm.

Audi TT - zmeny zasiahnu aj roadster Zdroj: Audi

Pre predokoly 40 a 45 TFSI má Audi v repertoári štandardne šesťstupňový manuál, za príplatok automat S-Tronic. Štvorkolka 45 TFSI Quattro a TTS budú mať výhradne automatické prevodovky.

Modelový rok 2019 prinesie kupé aj roadsteru rozšírenú výbavu. Už základ bude mať prepínanie režimov Audi Drive Select, vyhrievané spätné zrkadlá, multifunkčný volant a dokonca aj Audi Virtual Cockpit. Už v základe budú 17-palcové zliatinové disky, kým TTS začne s osemnástkami.

Na trhu sa inovované TT objaví v štvrtom štvrťroku 2018.

Audi TT - Virtual Cockpit bude v základnej výbave Zdroj: Audi