Aj keď to vyzerá, že sa nič neudialo, zmeny sú skryté oku pozorovateľa. Veď tvar karosérie a aj všetkých jej detailov ostal rovnaký. Jediné, čo reálne našepkáva, že nie je všetko pôvodné je malý znak na veku kufra.
A tiež ešte disky z ľahkých zliatin. ABT ponúka buď s priemerom 20, alebo 21 palcov. Jemná zmena sa dá postrehnúť aj na koncovkách výfukov. O zníženie sa nepostarajú pružiny a tlmiče ako to je pri menších autách, ale elektronický modul, ktorý dokáže auto priblížiť k zemi až o 25 milimetrov.
Najzásadnejší prvok úpravy je dokonale ukrytý pod prednou kapotou. Základné parametre motora ako počet valcov, usporiadanie a objem ostali rovnaké. Agregát V8 s objemom 4 litre a dvoma turbami po zásahu ponúkne 471 kW (640 k) a 780 Nm.
Audi S8 ABT - V8 TFSI má až 471 kW Zdroj: ABT Sportsline
Zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu znamená prírastok 88 kW (120 k) a 130 Nm. To je podobné, ako keby sa pod ňou zrazu objavil jeden motor z lepšieho hatchbacku nižšej strednej triedy naviac. ABT predpokladá, že nárast pomôže skrátiť zrýchlenie na stovku na menej ako 4,2 sekundy a maximum je posunuté až na 280 km/h.