V Bulharsku sa zamerali v prvom rade na kupé Audi S5. Ale nezobrali si do parády poslednú verziu po facelifte, ale pred ním. Ten má pod kapotou ešte 4,2-litrový motor V8 dosahujúci 260 kW (350 k). Na ten úpravca ani nesiahol, všetky hlavné úpravy možno zistiť zrakom.
Audi S5 od Vilnera zvonka odlišuje oblepenie fóliou matnej šedej farby. Predná maska, zadný difúzor, spojler a disky kolies dostali lesklý čierny lak, vďaka ktorému viac vyniknú. Zvonka úpravca postupoval veľmi decentne. Najväčšie čary sú v priestore pre posádku.
Vnútro Bulhari kompletne prečalúnili. Prvé husle hrá Alcantara v hnedo-čiernej kombinácii. Čalúnenie sedadiel je z kože hnedej farby, ozvláštnené diamantovým vzorom v prednej časti sedáku a vrchnej časti operadla. Zvláštnosťou je semišový povrch stĺpikov karosérie, stropu, prístrojovej dosky a dokonca aj spätného zrkadla. V opierkach hlavy si miesto našli vyšité iniciály zákazníka a strop zdobí čierny kožený pás naprieč celým povrchom.
Podobným štýlom sú spravené aj úpravy výkonného kombi Audi RS6. Bez akýchkoľvek vylepšení sa zaobišiel výkonný desaťvalec s objemom piatich litrov a výkonom 426 kW (571 k). Jeden z 6000 kusov kombi zvonka kričí o niečo viac ako matná šedá S5.
Audi S5
Za útok na zrakové centrá môže krikľavo zelená matná fólia na bokoch karosérie. Zvyšok ostal čierny. Kolesá pokračujú v rovnakej farebnej téme. Čierna lesklá má okraj zelenej farby. Doladeniu vizuálnej stránky pomáha karbónová predná maska a zadný difúzor.
Aj v prípade kombi bol prioritou interiér. Alcantarou boli prečalúnené výplne dverí, volant, hlavica radiacej páky a strop. Sedadlá s kožou Nappa zaujmú prešívaním zelenou niťou, čo odkazuje na farebnú kombináciu zovňajšku. Pomyselnou čerešničkou na torte zmyslu pre detail sú zelené bezpečnostné pásy.
Audi S5
Audi RS6
Audi RS6
Foto – Vilner