Pri Performance sa všetko točí najmä okolo motora. Stále zostal štvorliter V8 spaľujúci benzín dopovaný dvoma turbami. Už pôvodný výkon 412 kW (560 k) a krútiaci moment 700 Nm predstavujú viac ako slušný základ.

Vyšší výkon v tomto prípade znamená prírastok 33 kW (45 k). Celkový výkon sa dostal na 445 kW (605 k). Krútiaci moment je síce stále 700 Nm, ale krátkodobo môže vyskočiť na 750 Nm s funkciou overboost. Zvýšenie sa udialo kvôli úprave riadiacej jednotky a tlaku túrb.

Vyšperkovaná verzia agregátu znamená pri oboch karosériách stovku v priebehu 3,7 sekundy. Čas sa skrátil o 0,2 sekundy. Ešte zaujímavejšie je zrýchlenie na 200 km/h, ktoré sa zlepšilo o 1,4 sekundy. Finálny čas je teda 12,1 sekundy. Za toľko sa niektoré autá nedostanú ani na stovku.

Maximálna rýchlosť oboch modelov je štandardne obmedzená na 250 km/h,pri objednaní balíka Dynamic ju Audi posunie až na 280 km/h. Ak by to bolo stále málo, zákazník môže zaplatiť posunutie hranice až na 305 km/h.

Audi RS7 performance - viac výkonu a nezmenený objem Zdroj: Audi

Zaujímavo vyzerá s ohľadom na výkon, aj spotreba. Vďaka vypínaniu valcov podľa potreby dokáže v kombinovanom cykle jazdiť za udávaných približne 9,5 litra. Nepatrných zmien sa dočkala aj prevodovka s ôsmimi stupňami a pohon všetkých štyroch kolies, ktorý štandardne posiela 60 percent výkonu dozadu.