Tradičný úpravca vzal výkonný agregát a pridal mu 51 kW (70 k) a 60 Nm. Celkové hodnoty sa tak dostali na dychberúcich 341 kW (464 k) a 540 Nm. Aj keď zatiaľ nepadli žiadne slová o reálnych parametroch, tak je jasné, že budú lepšie ako má sériová verzia.

Sériové Audi RS3 Sportback dokáže šprint na stovku zvládnuť za 4,1 sekundy. Je teda predpoklad, že upravený kus túto métu zdolá pod 4 sekundy. ABT tiež posunulo obmedzovač maximálnej rýchlosti. Kým štandardne ho má Audi nastavený na 250 kilometrov za hodinu a za príplatok ho posunie na 280, ABT ho dá na 285 kilometrov za hodinu.

ABT nenechalo ostatné komponenty sériové, okrem motora prepracovali konštruktéri aj podvozok s možnosťou nastavenia. Dôležitou úpravou pri zvýšení výkonu je aj zlepšenie brzdovej sústavy. Brzdy sú štandardne schované za 19-palcovými zliatinovými diskami, pričom na želanie môžu mať až 20 palcov.

Audi RS3 ABT - celý baík je agresívnejší Zdroj: ABT Sportsline

Je jasné, že niekoľko zmien dizajnu prišlo zvonka aj zvnútra. Zvonka je to napríklad karbónový zadný difúzor obkolesujúci štyri koncovky výfuku a tiež karbónová mriežka výduchu za prednými kolesami.

Hon za výkonom hothatchov zatiaľ najvážnejšie zobral Mercedes s modelom AMG A45 S, ktorý v sériovom stave ponúka 310 kW (420 k). Je tak výkonnejší ako superšportové autá z osemdesiatych a deväťdesiatych rokov.

Audi RS3 ABT - interiér si tiež prišiel na svoje Zdroj: ABT Sportsline