Oba modely budú, vzhľadom na interval výkonu, v ktorom sa nachádzajú, niesť označenie 60 TFSIe. Posledné e je jasné, to má naznačovať hybridné pohonné ústrojenstvo. Rozdielom od ostatných verzií sú jemne retušované nárazníky a dvierka na nabíjací konektor.

Tak A8 ako aj Q7 dokážu prejsť na elektrickú energiu určitú vzdialenosť. Obe majú zvládnuť na nabitie až 40 kilometrov. Dojazd je meraný podľa cyklu WLTP. Pod kapotou je základom, tým spaľovacím, trojlitrový motor V6.

Spolu s elektrickou časťou pohonu je celkový výkon 327 kW (445 k). Krútiaci moment má hodnotu 700 Nm. Sústava je kombinovaná s osemstupňovou automatickou prevodovkou. Zrýchlenie na stovku je v regióne šiestich sekúnd. Maximálna rýchlosť je 240 kilometrov za hodinu.

Audi A8 60 TFSIe - dojazd je vidno na displeji Zdroj: Audi

Rozdiel v hmotnosti a odpore vzduchu medzi vozidlami má vyrovnať väčšia batéria v Q7. Aj preto majú rovnaký rádius. V A8 má 14,1 kWh, kým Q7 má až 17,3 kWh. Kvapalinou chladené batérie sú schované pod podlahou. Elektromotor sa nachádza medzi spaľovacím motorom a prevodovkou.

Audi ponúkne, v prípade A8 krátku aj dlhú verziu. Elektrická ponuka automobilky sa bude stále rozširovať. Aktuálne má Audi rozbehnuté štyri elektrické platformy. A verzie s plug-in hybridmi budú postupne tiež pribúdať.

Audi Q7 60 TFSIe - pribudlo tlačidlo EV Zdroj: Audi