Facelift sa prejavil v exteriéri. Stredná časť prednej masky je širšia a po vzore ostatných modelov dostala tenké vodorovné otvory na vrchu. Pôsobí menej jednoliato ako doteraz. Zozadu zase prichádza mriežka po celej šírke auta. Pod kapotou sa tiež zmenili tvary, sú tam tri nové kryty.
Rozdiel, interiérový, medzi základnou verziu R8 a R8 V10 Performance Quattro je v obkladoch. Základ dostal lakované plasty, ale výkonnejšia alternatíva príde s titánovými povrchmi. Pre oba modely je však dostupný príplatkový karbónový obklad.
Audi R8 - obe verzie majú viac výkonu Zdroj: Audi
Omnoho dôležitejší je vylepšený motor. Základná verzia R8 bude mať výkon zvýšený o 22 kW (30 k). Dostane sa tak na 419 kW (562 k). Krútiaci moment pridá 10 Nm a celkovo ho tak atmosférický desaťvalec s objemom 5,2 litra ponúkne 550 Nm.
Základ R8 s karosériou kupé dosiahne stokilometrovú rýchlostnú métu za 3,4 sekundy. Otvorená verzia na rovnaký šprint potrebuje o 0,1 sekundy viac.
Audi R8 - interiér je takmer bez zmien Zdroj: Audi
Aj výkonnejší model, pôvodne označovaný ako R8 V10 Plus, teraz R8 V10 Performance Quattro dostal výkonovú injekciu, aj keď nie takú vážnu ako základný model. Tu pribudlo len 7 kW (10 k) a 20 Nm. Dosahuje 456 kW (612 k) a 580 Nm. To stačí kupé na zrýchlenie na stovku v priebehu 3,1 sekundy. Roadster potrebuje o rovnaký čas, ako základná verzia, viac. Maximum uzavretej verzie je 331 kilometrov za hodinu a otvorenej 329 kilometrov za hodinu.
Revízia stabilizačného systému sa podpísala pod lepšie brzdenie. Zo stovky zastaví výkonnejší model o 1,5 metra skôr. Z dvojstovky dokonca o 5 metrov. V Európe sa začne s predajom inovovaného modelu už v prvej štvrtine roku 2019.
Audi R8 - aj otvorený model prichádza s rovnakými zmenami Zdroj: Audi