Nová verzia športového modelu si zachováva prísne hranaté tvary bez výraznejších oblín, okrem otvorov na kolesá. V rámci zachovania nízkeho ťažiska sa konštruktéri automobilky rozhodli použiť látkovú strechu, ktorá sa skladá pomocou elektro-hydraulického systému.
Otváranie a zatváranie strechy trvá 20 sekúnd. Proces sa dá spustiť až do rýchlosti 50 kilometrov za hodinu. Látková strecha je výhodná aj z hľadiska udržania nízkej hmotnosti. Otvorené auto dvihne ručičku na váhach na hodnotu 1612 kilogramov.
Za sedadlami je v strede umiestnený motor V10 s objemom 5,2 litra a atmosférickým plnením. Dostáva sa k výkonu 397 kW (540 k) a krútiacemu momentu 540 Nm. Oba vrcholy dosahuje pri 6500 otáčkach za minútu.
Motor spolupracujúci s automatickou sedemstupňovou prevodovkou rozbehne roadster na stovku v priebehu 3,6 sekundy. Pokračuje až k hodnote 318 km/h. Prevodovka ponúka možnosť odpojenia od agregátu, čo znamená zníženie spotreby.
Audi R8 V10 Spyder - desaťvalec nemá prepĺňanie Zdroj: Audi
Podľa amerických noriem konzumuje v kombinovanom cykle 11,7 litra benzínu na sto kilometrov. Audi R8 Spyder V10 ponúka možnosť zvoliť jeden zo štyroch režimov pohonu všetkých kolies Quattro, podľa podmienok a preferencií.