Nový koncept je skôr crossoverom a zvýšenou verziou päťdverového modelu, ktorý sa snaží pripomínať tvarmi kupé. Elektrický tlak koncernu je naozaj veľký, najmä čo sa týka konceptov, svoje predvádzajú aj Volkswagen a Škoda.

Najviac na novom koncepte Audi zaujme neuveriteľné množstvo LEDiek, ktoré dizajnéri použili. Okrem LEDkových hlavných svetlometov a aj tých koncových má E-Tron Sportback ďalších 250 kusov na prednom nárazníku po stranách masky chladiča s charakteristickým tvarom.

LEDky v nárazníku majú za úlohu komunikovať s okolitými vodičmi. A aj logo Audi je podsvietené. Viac diód nemá ani Škoda Vision E a žiadne iné sériové vozidlo, možno ani koncept.

Audi E-tron Sportback - v režime Boost prichádza až 370 kW Zdroj: Audi

Rozmermi E-Tron Sportback Concept pripomína reálne Audi A5 Sportback. Na dĺžku má 4,9 metra, na šírku 1,98 metra a výška je, vzhľadom na crossoverové telo až 1,53 metra.

Pohon konceptu pozostáva zo sústavy elektromotorov. V bežnom stave majú výkon 320 kW (435 k). Ale v režime Boost má trojica elektromotorov výkon posunutý až na 370 kW (503 k). Krútiaci moment je v tom momente až 800 Nm.

Audi E-tron Sportback - aj keď vyzerá futuristicky je celkom reálny Zdroj: Audi

Koncept dosiahne stovku za 4,5 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 210 km/h. Koncept má rozdelenie hmotnosti 52:48, čo je výhodné pre stabilitu. Energia je uložená v balíku batérií s kapacitou 95 kWh, čo je zárukou dojazdu 500 kilometrov v cykle NEDC.

Pri nabíjaní nabíjačkou s 150 kW je batéria nabitá v priebehu pol hodiny na prejdenie vzdialenosti 400 kilometrov. Toľko pre rýchlonabíjačky. Domácu nabíjačku nie je nutné pripájať, je zabudovaná do podlahy garáže a nabíja auto indukčne 11 kW.

Audi E-tron Sportback - štyri miesta musia stačiť Zdroj: Audi