Na koncepte E-Tron už nie sú tradičné spätné zrkadlá, ale ich úlohu nahradili omnoho menšie kamery smerujúce dozadu. Podarilo sa tak optimalizovať obtekanie vzduchu okolo vozidla a znížiť tým spotrebu energie, čo v prípade E-Tronu znamená predĺženie dojazdu na jedno nabitie.
V každých predných dverách sú sedempalcové displeje, ktoré zobrazujú obraz z kamier. Obraz nie je stabilne rovnako nastavený, ale dá sa prilížiť, prípadne oddialiť. Dokonca v MMI, Multimedia Interface, je možnosť nastaviť rôzne atribúty vzhľadu pre rôzne prostredia, v ktorých sa auto pohybuje. Iné nastavenie tak môže byť pri parkovaní a iné pri jazde po diaľnici.
Nastavenie displeja pri vodičovi je jednoduhé, dotykom sa dá vyvolať menu a vodič môže zvoliť ako potrebuje virtuálne zrkadlo nastavené. Ovládanie zrkadla pri spolujazdcovi sa dá zase vyriešiť stlačením ikony na ľavom displeji.
Audi E-Tron - interiér sériovej verzie je celkom normálny Zdroj: Audi
Audi bude Virtual Mirror ponúkať ako príplatkovú výbavu aj pre sériový E-Tron. Má to však háčik. Systém nebude dostupný na všetkých trhoch. Existujú niektoré krajiny, ktoré jednoducho vyžadujú zrkadlá vo forme, v ktorej sú známe aktuálne.
Len pre pripomenutie, Audi E-Tron má byť elektromobilom z Ingolstattu. Reálna verzia sa ukáže už onedlho a úvodné dodávky začnú na prelome rokov 2018 a 2019. Podľa testov WLTP má E-Tron dojazd na nabitie 95 kWh batérií až 400 kilometrov.
Audi E-Tron - bez zrkadiel bude za príplatok Zdroj: Audi