Nové kombi si zachová črty sedanu, zmení sa len zadná časť, ako to väčšinou býva. Konštruktérom sa s touto karosériou podarilo dostať koeficient odporu vzduchu na hodnotu 0,27. Vzadu kombi využíva podobné tvary ako menšie Audi A4 Avant.

Základný objem batožinového priestoru je 565 litrov, ale po sklopení sedadiel, delených v pomere 40:20:40, môže byť až 1 680 litrov. Otváranie kufra elektromotormi bude štandardne, jediná možnosť príplatkového vylepšenia spočíva v pridaní senzoru na bezdotykové otváranie.

Štandardne bude v kufri aj systém koľajničiek, na ktoré bude možné pripojiť kotviace oká, či rôzne siete na zabezpečenie batožiny. Celkovo je nová generácia A6 ešte priestrannejšia ako predchodca, čo sa prejavuje najmä pri mieste na nohy a hlavy pasažierov na zadných sedadlách.

Audi A6 Avant 04 Zdroj: Audi

Prístrojová doska sa spolieha na rovnaké usporiadanie ako v sedane, takže nebudú chýbať dva dotykové displeje v strede a jeden široký pred vodičom. Ten dotykovo ovládaný, logicky, nebude. Jedinou zmenou tu bude prehodenie ikon karosérie zo sedanu na kombi.

Aj kombi bude vybavené čiastočným hybridným ústrojenstvom. Môže spolupracovať so sedemstupňovou prevodovkou S-Tronic, alebo s osemstupňovým automatom. Za príplatok ponúkne A6 Avant aj športový zadný diferenciál zlepšujúci jazdu v zákrutách. Novinka je tiež použitie funkcie coasting, ktorá pri rovnomernej jazde dokáže vypnúť dočasne motor až do rýchlosti 160 kilometrov za hodinu.

Audi A6 Avant 08 Zdroj: Audi