Oproti predchodcovi je DB11 dlhší, širsí aj nižší. Hmotnosť sa dostala na 1770 kilogramov a je rozdelená v pomere 51:49, viac je vpredu. Dvadsaťpalcové disky obúvajú pneumatiky od Bridgestone, určené špeciálne pre tento model.
V prednej časti DB11 maskou odkazuje na pretekársky špeciál Vulcan. Otvor v prednom blatníku má znížiť vztlakové sily pôsobiace na prednú nápravu. Zadná časť ostáva bez viditeľného spojleru, ale využíva virtuálny spojler AeroBlade, ku ktorému sa vzduch dostáva cez otvory v poslednom stĺpiku karosérie.
Interiér ponúkne viac miesta ako doteraz a analógové prístroje pred vodičom nahrádza 12-palcovým displejom. O ovládanie informačno-zábavného systému s ďalším displejom, ale s uhlopriečkou 8-palcov sa stará otočný ovládač doplnený o dotykovú plochu. Pri DB11 narástol objem batožinového priestoru o 20 percent na 270 litrov.
Nový motor V12 už nie je atmosférický s objemom 6 litrov ako pri predchodcovi. Objem 5,2 litra dopĺňajú dve turbá, ktoré pomáhajú dosiahnuť maximálny výkon 447 kW (608 k) pri 6500 otáčkach. Krútiaci moment 700 Nm je dostupný už od 1500 otáčok.
Aston Martin DB11 - dotykové plochy sú aj na klimatizácii
Výsledkom výkonov agregátu a stále relatívne prijateľnej hmotnosti je šprint na stovku za 3,9 sekundy. Maximum sa dostalo na hranicu 320 km/h. Agregát posiela výkon na zadné kolesá cez osemstupňovú automatickú prevodovku ZF a mechanický samosvorný diferenciál.
Základná cena v Nemecku je 205 tisíc eur a prvé kusy sa k zákazníkom dostanú v štvrtom štvrťroku 2016.