Časť názvu Superleggera nie je odkazom na talianske použitie v Lamborghini, ale pripomineka hliníkovej konštrukcie. Tá je evolúciou verzie v DB11. Štandardom modelu bude adaptívny podvozok s tromi nastaveniami, ktoré sú podmienené celkovému nastaveniu auta.
Tvary reflektujú nové modely automobilky, veľká predná maska je však charakteristická. Oproti nej až jemne pôsobia spätné zrkadlá na úzkych držiakoch. Vzadu je zase zrejmé výrazne horizontálne členenie. Svetlá sú prepojené a difúzor poskytol miesto dvom párom koncoviek výfuku.
Interiér je omnoho elegantnejší ako v prípade nového modelu Vantage. Vnútri je samozrejme veľa kože a iných exkluzívnych materiálov. Prevodovka má ovládanie tlačidlami a informačno-zábavný systém je zase ovládaný kolieskom a dotykovou plochou od Mercedesu.
Pozitívna správa je, že Aston Martin naďalej ostáva pri motoroch V12. Majú objem 5,2 litra a dve turbá. Dvanásťvalec bude mať výkon 526 kW (715 k) a krútiaci moment až 900 Nm. Pritom krútiaci moment v plnom znení je dostupný od 1 800 do 5 000 otáčok za minútu.
Aston Martin namontoval motor najnižšie a najviac dozadu ako sa dalo. To znamená, že auto je vyvážené a dá sa povedať, že má takmer motor v strede. Motor je spojený s novým osemstupňovým automatom ZF a mechanickým samosvorným diferenciálom.
V reálnych číslach to znamená stovku za 3,4 sekundy. Rýchlosť 160 kilometrov za hodinu je na tachometri za 6,4 sekundy. Maximum 340 kilometrov za hodinu je elektronicky obmedzené.