Ale hranatá karoséria zaujala a zaujme aj dnes. Jeho nástupca je síce Rapide, pretože sa tiež tvári ako štvordverový sedan, ale nie je to ono. Plnokrvný nástupca sa objaví onedlho s rovnakým menom. Nová Lagonda práve absolvuje testy v Ománe.

Nová reinkarnácia hranatého modelu využíva platformu z Rapide. Avšak karoséria je úplne iná. Viac pripomína historického brata ako súčasného. Tvary sú síce oblejšie, ale najmä bočná silueta akoby pôvodnú kopírovala, samozrejme so zjemnením hrán.

Predná časť zase najmä kapotou odkazuje na súčasné modely a nevyužíva ani vyklápacie svetlomety. Zadok nemožno nazvať inak ako elegantný a jednoduchý. Čisté línie zahŕňajú chrómovú lištu spájajúcu zadné svetlomety.

Pod kapotou Aston Martin nevymýšľal žiadne fígle a nasadil tam pohonnú jednotku z Rapide S. Agregát s konfiguráciou V12 a objemom 6 litrov využije na pohon auta výkon zvýšený na 442 kW (600 k). Na zadnú nápravu ho posiela osemstupňová automatická prevodovka, ktorá tiež svoj pôvod v Rapide nezaprie.

Aston Martin Lagonda - testovanie v Ománe Zdroj: Aston Martin

Veľký sedan s karbónovou karosériou bude stáť oveľa viac ako Rapide. Tomu bude prispôsobená aj exkluzivita. Kvantitatívne ju zabezpečí počet obmedzený na 100 kusov a exkluzivitu lokality zase fakt, že Aston Martin auto postavil špeciálne pre krajiny Stredného východu.