V prvom rade však zaujme spomenutý výkon. DB11 AMR má o 22 kW (30 k) viac a celkovo tak dosahuje až 464 kW (630 k). Krútiaci moment zostal na nezmenenej hodnote, 700 Nm. Výkon je tiež vyšší až o 95 kW (127 k) ako má DB11 s osemvalcom.

Zrýchlenie na stovku sa skrátilo o 0,2 sekundy, takže trvá 3,7 sekundy. Maximálna rýchlosť 330 kilometrov za hodinu zase z DB11 AMR robia najrýchlejší model v aktuálnej sériovej ponuke automobilky. Zmenami prešiel aj výfuk, čím získal agresívnejšie tóny.

Výzor ostal takmer nezmenený, len sa k slovu viac dostal odhalený karbón a tmavšie pôsobia svetlá vpredu aj vzadu. Rovnako temná téma môže byť aj v interiéri, čiernu však oživuje žltý kontrastný pás cez celé sedadlá a strop. Pás však bude kombinovaný aj s béžovým čalúnením.

Aston Martin DB11 AMR 05 Zdroj: Aston Martin

V ponuke budú aj dizajnérske série modelu a exkluzívna verzia Signature Edition. Bude lakovaná tmavou zelenou farbou a dostane žltý pás aj v exteriéri. Interiér so žltým pásom bude práve pre Signature Edition charakteristickým. Vznikne z nej len 100 kusov a cena je zatiaľ stanovená na 201 995 britských libier (230-tisíc eur).

Andy Palmer, šéf Aston Martinu, o aute povedal: "Už od prvotného predstavenia DB11 v roku 2016 dozrelo auto naozaj rýchlo. Odvtedy sme predali až 4 200 kusov V12. S príchodom V8 kupé a Volante sme však cítili, že by model V12 mal ukázať viac športového potenciálu pri zachovaní kvalít GT. Po citlivom zvážení a prehodnotení detailov je DB11 AMR rýchlejším a presnejším vozidlom."

Aston Martin DB11 AMR 07 Zdroj: Aston Martin