Restomod znamená použitie starej karosérie, ale nových komponentov. V poslednom projekte Iconu sa s rovnakým zámerom ocitol Land Rover Defender, ktorý bol vyrobený, pôvodne, v roku 1995. Po zásahu sa však veľa zmenilo.
Základná silueta auta ostala nezmenená. Avšak pevnostné oceľové nárazníky naznačujú, že neostal kameň na kameni. Ani obutie s diskami s priemerom 17 palcov a pneumatikami BF Goodrich A/T 285/70 R17 nie sú práve štandardným obutím.
Sedemnástky museli na Defender ísť aj kvôli tomu, že sú za nimi nové, väčšie brzdy. Vpredu brzdia šiestimi piestikmi na kotúčoch s rozmerom 355x32 milimetrov. Zadné majú iba dve tretiny piestikov a kotúč 328x28 milimetrov.
Zvonka určite zaujmú aj LED svetlá. Nielen na denné svietenie, ale full LED. No a vnútri zase do očí padne jednoduchý tvar všetkého, ale hlavne volantu Hellcat. Ručne vyrábané dverové panely nešokujú tak ako zátky v podlahe na vypustenie vody.
Icon 4x4 Defender - svetlá sú miesto na karosérii na nárazníku
Najzásadnejšou zmenou je transplantácia motora. Z relatívne slabého naftového agregátu sa Iconu neoplatilo ťahať viac výkonu,tak ho vymenil za benzínový motor V8 s objemom 6,2 litra a označením LS3 od General Motors. Spolupracuje so štvorstupňovou automatickou prevodovkou.
Foto - Icon 4x4