Pohon má na starosti rovnaký základ. Je ním 1,8-litrový štvorvalec s prepĺňaním. Ten je okrem Alpine A110 aj v Renaulte Megane RS. Kým v základnej verzii Alpine ponúka 185 kW (252 k), v prípade A110S to je až 215 kW (290 k). Krútiaci moment sa nezmenil, ten dosahuje stále rovnakých 320 Nm.
Motor je štandardne spojený so sedemstupňovou automatickou prevodovkou s dvomi spojkami. Elektronický samosvorný diferenciál zase zabezpečí správne rozdelenie výkonu na výjazde zo zákrut. Poháňané sú zadné kolesá.
Vyšší výkon umožňuje malému a ľahkému kupé dosiahnuť stokilometrovú rýchlosť v priebehu 4,4 sekundy. Zrýchľovanie sa zastaví až na méte 260 kilometrov za hodinu. Zvýšenie výkonu a zlepšenie dynamických parametrov však nie sú jediné zmeny, ktoré sa udiali.
Alpine A110S - brzdové strmene sú oranžové Zdroj: Alpine
Podvozok je o 4 milimetre nižší, pružiny o 50 percent tuhšie a o sto percent sú tuhšie stabilizátory. A110S bude štandardne obúvať pneumatiky Michelin Pilot Sport 4 a na brzdenie použije sústavu s priemerom predných kotúčov 320 milimetrov. Tieto brzdy sú pre ostatné verzie Alpine za príplatok.
Od ostatných Alpine sa dá odlíšiť oranžovými brzdovými strmeňmi a tiež oranžovo-čiernym karbónovým odznakom na treťom stĺpiku karosérie. Vnútro zase dostalo štandardne sedadlá Sabelt, ktoré vážia len 13,1 kilogramu každé. Základná cena A110S bude 66 500 eur a najbližší predajca, ktorý je autorizovaný predávať Alpine je vo Viedni.
Alpine A110S - toto je poznávacie znamenie Zdroj: Alpine