Porto Cervo na juhu španielskeho pobrežia sa stalo svedkom prezentácie kupé  Alfa Romeo Brara v novej – dosiaľ nepoznanej verzii Italia Independent. Už samotné typové označenie prezrádza, že k vývoju tohto emocionálneho derivátu, ktorý vyrobia v limitovanej 900 kusovej sérii, automobilka z Torina prizvala ďalšiu taliansku spoločnosť Italia Independent. Tá operuje so širokou paletou štýlových tovarov výhradne pod označením Made in Italy. Pritom aj na takých klasických položkách ako sú oblečenie, módne doplnky, okuliare tašky... používa moderné, nevšedne kvalitné, drahé, či mimoriadne odolné materiály ako sú Kevlar, Corduna z produkcie DuPont, Gora-Tex, ale aj kašmír Loro Piano, či celulózoacetát...

     Nevšedná  je aj Alfa Romeo Brera “Italia Independent”. Ako zatiaľ jediné štandardne vyrábané auto je takmer celé lakované v temnom titanovom odtieni. Výnimku dostali len ponuro čierne disky kolies, purpurové strmene bŕzd a hliníkové detaily ako napríklad poklop palivovej nádrže a nové logo "Italia Independent" v zadnej časti vozidla.

     Interiér v exhibicionizme vôbec nezaostáva. Karbon pokrýva palubnú dosku a ušlo sa mu miesto aj na volante inak obšitom kožou v čierno-červenej kombinácii. Koža v rovnakom farebnom zložení obopína tiež športové sedadlá, no už za príplatok. V štandardnom vyhotovení je hlboko čierna rovnako aká tá, čo pokrýva dverové výplne. V šere nad podlahou svietia hliníkové pedále spolu s oporou pre ľavú nohu.

     V štandardnej výbave figuruje stabilizačný program VDC, sedmoro airbagov, dvojzónová klimatizácia, tempomat aj kvalitná audiosústava. Za príplatok si zákazník môže túto Alfu individualizovať napríklad xenónovými svetlometmi, parkovacími senzormi, hi fi systémom Bose, ovládaním telefónu Blue&Me, či navigáciou.  

     Pod prednou kapotou limitovanej edície alternujú dva zážihové motory – štvorvalec 2,2 JTS (136 kW/185 k) a vidlicový šestiválec 3,2 l (191 kW/260 k). Širšia je ponuka výhradne šesťstupňových prevodoviek – manuálna, robotizovaná Selespeed a automatická Q-Tronic. Sofistikovaný pohon štyroch kolies Q4 sa montuje exkluzívne len do verzie 3,2 V6.

     Alfa Romeo Brera “Italia Independent” sa začne predávať v septembri a to najprv v Taliansku. Vzápätí vstúpi na trhy Európy, potom do Japonska a  Austrálie. Cena od 32 200 € (970 057 Sk).

Foto – Alfa Romeo