Umiestnenie motora v strede zostáva, len motor sa mení. Nová pohonná jednotka bude mať vo všetkých verziách iba štyri valce. Budú však behať proti sebe, ako je pre automobilku zvykom. Podobne ako pri 718 Boxster sa aj pri 718 Cayman očakáva mierny nárast hmotnosti okolo sto kilogramov.

V základnom 718 Cayman bude pracovať dvojlitrový boxer s výkonom 221 kW (300 k). Krútiaci moment sa dostal, vďaka prepĺňaniu, až na 380 Nm. S automatom PDK a balíkom Sport Chrono sa dostane na stovku za 4,7 sekundy a maximálne bude uháňať 275 km/h.

Výkonnejší 718 Cayman S využije sily 2,5-litrového turbomotora, tiež so štyrmi valcami. S výkonom 257 kW (350 k) a krútiacim momentom ukáže na tachometri stokilometrovú rýchlosť v priebehu 4,2 sekundy. Vrchol rýchlosti sa oproti menšiemu agregátu posúva o 10 km/h nahor.

Upravený výzor kopíruje zvonka 718 Boxster. Dôležitejšie sú úpravy podvozku s tuhšími pružinami a stabilizátormi. Riadenie je o 10 percent viac priame a zadné kolesá sú o centimeter a pol ďalej od seba, čo má pomôcť najmä stabilite v zákrutách.

Porsche 718 Cayman - volant evokuje 918 Spyder

Interiér sa zmenil viac, najmä volant. Načerpal veľa inšpirácie vo veľkom hybride 918 Spyder. Štandardom bude Porsche Communication Management a modul Connect dokáže prepojiť mobily cez Apple CarPlay.

Na európske trhy sa modernizovaný, premenovaný a o dva valce ukrátený model dostane už v septembri tento rok.