Šepká sa aj o tom, že by sa pod kapotou mohol ocitnúť aj osemvalec označený ako GLC63. Zatiaľ bude musieť verzia 43 stačiť. Aj napriek označeniu nemá pohonná jednotka objem 4,3 litra. Pod kapotou je trojlitrový motor V6 prepĺňaný dvoma turbami.

Šesťvalec dosahuje výkon 270 kW (367 k). Krútiaci moment sa dostal na 520 Nm. To sú hodnoty len o niečo vyššie ako má BMW X4 M40i. Bavorský konkurent má výkon 265 kW (360 k) a krútiaci moment 465 Nm. Paralelou je tiež šesťvalec, ale v mníchovskom vozidle radový.

GLC43 s deväťstupňovým automatom zvládne stovku za necelých 5 sekúnd. Najvyššiu rýchlosť obmedzí elektronický obmedzovať na tradičných 250 kilometrov za hodinu. Športovejšie ovládanie zabezpečí rozdelenie krútiaceho momentu v pomere 69:31 v prospech zadnej nápravy.

Mercedes-AMG GLC43 - červené pásy ladia s prešívaním sedadiel Zdroj: Mercedes-Benz

Po predstavení vozidla v Paríži sa otvoria objednávkové katalógy a postupne sa začnú výkonné GLCčka dostávať ku zákazníkom.