Slováci vlani tvorili zo 700-tisíc hostí dvadsať percent a ten istý podiel majú aj tento rok, keď všetkých hostí pribudlo o desatinu. Otvorením nového hotela v aquaparku Slováci nepredstavujú iba jednodňových hostí zo západného Slovenska a Bratislavy. Prichádzajú aj na víkendy, predĺžené víkendy i dlhšie pobyty.

Najmä ak Pasohlávky majú časť vody aj zo silného mineralizovaného termálneho prameňa, prospievajúceho pohybovému aparátu, problémom s krvným obehom, cukrovkou a prospievajú aj ľuďom s niektorými onkologickými ochoreniami. Hostí z ďalších slovenských regiónov lákajú aj cyklotrasy aj vyše 450 pivničiek tohto vinárskeho kraja.

Aquapark v Pasohlávkach už od vzniku využíval najmä pri propagácii know how z Tatralandie a vodného parku v Bešeňovej, kam jeho personál chodil na skusy. V súčasnosti pri reklame vzájomne spolupracujú. Oba podtatranské aquaparky upozorňujú svojich návštevníkov na Pasohlávky a južnú Moravu, a rovnakú službu Tatralandii a Bešeňovej robia aj v Aqualande Moravia.

Popri Slovákoch chodia na južné Moravu za wellnessom čoraz viac aj Rakúšania, predstavujú tiež pätinu návštevníkov a prestávku pri tranzite do Chorvátska či Talianska si tam aj s prenocovaním robia Poliaci. Po mediálnych informáciách na často kladenú otázku, či ich kúpili a ďalej rozvíjať budú Číňania, R. Klimeš odpovedá, že Číňania investujú obďaleč.

Stavať majú aj centrum starej čínskej medicíny, kým jestvujúci aquapark s dvadsiatimi tobogánmi a skĺzavkami a dvanástimi bazénmi má iný biznisplán.