Šport k tomu dáva množstvo príležitostí. Podporuje súťaživosť, ktorá je v biznise nevyhnutná a buduje sebavedomie tímu. Prináša silné zážitky a nezabudnuteľné emócie. Ich zdieľanie naživo je oveľa cennejšie, ako prostredníctvom technológií.

Možno aj v dôsledku pohodlnosti, ktoré nám tieto priniesli do života, sa súťaživosť, ktorú treba vedieť prejaviť aj live, vytráca. Športová súťaž, ktorá je podobná ako súťaž na otvorenom hospodárskom trhu v nás prebúdza inštinkty a vracia nás do hry.  Motivovať firemné tímy, aby budovali súťaživosť napríklad aj prostredníctvom športu je dobrý cieľ.

Ďalej, vyššie, rýchlejšie

V špičkovom športovom rezorte, o nevšedné zážitky nebola núdza. Firemný atletický meeting si málokto nechal ujsť.  Veď koľkokrát do roka máte možnosť  zmerať si sily v šprinte na 100 metrov a zažiť atmosféru štartu z blokov? Či si skočiť do výšky v profi výškarskom sektore alebo si vyskúšať skok do diaľky či trojskok?

Na svoje si prišli aj futbalisti, cyklisti, či plavci, ale i hráči. Popri biliarde a bowlingu sa už tradične na hrách súťaží aj v pokri. Obľúbený je aj vedomostný kvíz a svoju cieľovku si našiel tiež silový dvojboj, pozostávajúci z prenášania veľkých pneumatík a ťahania kamiónu.

Poskytol ho generálny partner hier, prepravná spoločnosť NAD-RESS Senica, ku ktorému kamióny neodmysliteľne patria. V jeho tíme na hrách nechýbali členovia vedenia, ktorí v športe nachádzajú vyváženie životného štýlu a motivujú k nemu aj kolegov.
Po športe bolo možné zrelaxovať s jogou alebo si vyskúšať pilotovanie dronov.

Zdroj: Maroš Markovič

               

Beh za dobrú vec

Veľkým finále firemných hier bol spoločný charity run účastníkov. Nešlo o výkony, ale o vyjadrenie solidarity s chorými deťmi. Viaceré tímy vbiehali do cieľa spoločne, ruka v ruke, čím demonštrovali spolupatričnosť a jednotnosť v podpore dobrej veci .  Za každú nohu v cieli prispel generálny partner k sponzorskému daru pre Nadáciu Markíza a jej prostredníctvom pre Detské kardiocentrum.

Za detské srdiečka bežal aj ambasádor Slovenských firemných hier, bývalý cyklista Peter Velits. Následne, vo svojej večernej talkshow porozprával nielen o zážitkoch z aktívnej cyklistiky, ale aj o prerode športovca v podnikateľa. Inšpiratívne stretnutia s mimoriadnymi športovými osobnosťami, ktoré sa na svoju športovú kariéru pozerajú z nadhľadu  sú pravidelnou súčasťou tohto formátu.

Zdroj: Maroš Markovič

Kto získal víťazné tričká?

K tradícii hier patrí obliekanie najúspešnejšie tímu do tričiek víťazov. Tento krát ich získal tím Accenture, ktorý naplnil slogan svojej spoločnosti High Performance.  Druhé miesto obsadil tím Happy Kids a tretí skončili reprezentanti dm drogerie markt. Svoje umiestnenie si vybojovali spomedzi 13-tich tímov, v ktorých sa stretlo takmer 200 manažérov a zamestnancov,

Väčšina tých, čo sa na „bedňu“ nedostali si ešte v ten večer sľubovala, že do budúceho roku natrénujú, aby sa bližšie posunuli k najlepším. Mnohých to rýchlo prejde, ale niektorí si motiváciu udržia, zapracujú na sebe a nájdu v športe celoživotné potešenie. Mnoho krát k nemu pritiahnu aj svoje okolie, kolegov nevynímajúc. A z toho máme my organizátori – agentúra ELCOP a týždenník TREND - dobrý pocit.

Najbližšie sa súťaživé firmy stretnú s globálnou konkurenciou na Európskych zimných firemných športových hrách 19.-22. marca 2020 na Štrbskom Plese.

Zdroj: Maroš Markovič