Prvýkrát nadzvukové lietadlo letelo v roku 1969. Reálne lety s posádkou však začali až v roku 1976. Používali ho Air France a British Airways. Vzniklo 20 kusov, z toho 6 bolo nekomerčných. Aerospatiále/BAC malo až sto objednávok, ktoré ale postupne, kvôli kríze jednotlivé letecké spoločnosti zrušili.
Concorde dokázal letieť rýchlosťou Mach 2, čo výrazne skrátilo čas potrebný na cestovanie. Z Londýna sa dalo, v podstate, ísť na otočku do New Yorku, čo je pri bežných lietadlách nemysliteľné. Avšak pád jedného zo strojov ukončil éru nadzvukového cestovania.
Aston Martin DBS Superleggera bude mať bielu farbu, presne ako mali lietadlá a tiež červeno-modré prvky, lebo to sú farby operátorov. Naviac British Airways tento rok oslavuje storočnicu, takže vlastne séria pripomína dve výročia.
Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition - pripomína 50 rokov od prvého letu nadzvukového lietadla Zdroj: Aston Martin
Vznikne 10 kusov, ktoré vyrobí individualizačná dielňa Q. Na streche bude grafika v tvare Concorde, ale to nie je všetko. Rovnaký prvok bude aj v blatníkoch, v miestach, kde sú odvetrávacie otvory. British Airways pripomína aj stvárnenie interiéru a logo Concorde je aj na sedadlách.
Pohon má na starosti stále rovnaký motor, 5,2-litrový dvanásťvalec, rovnako ako je v štandardnom modeli DBS Superleggera. Má 900 Nm a 526 kW (715 k). Maximálne vie auto rozbehnúť nad podzvukových 340 kilometrov za hodinu a stokilometrovú rýchlosť vyvinie za 3,4 sekundy.
Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition - pred zadnými kolesami je kód reálneho lietadla Zdroj: Aston Martin