Najjednoduchšie sa dá exteriér opísať ako Giulia prestavaná na SUV. Rovnaké štylistické prvky sú zrejmé z každého pohľadu, či už ide o predné svetlá, masku chladiča, či svetlá zadné. Rovnako interiér čerpá mnoho inšpirácie zo sedanu s pohonom zadnej nápravy.
Vrchol ponuky, verzia Quadrifoglio Verde sa bude v interiéri odlišovať športovými sedadlami s červeným prešívaním a karbónovými lištami na prístrojovej doske. Exteriér zase ponúkne športovejšie tvarovanie nárazníkov a veľké disky, s ktorými nie je výlet mimo spevnených ciest práve vhodnou kratochvíľou.
Kapota Quadrifoglio Verde bude ukrývať motor s koreňmi vo Ferrari. Agregát V6 s objemom 2,9 litra a dvoma turbami pracuje v modifikácii aj vo Ferrari California T. V Stelviu má rovnaké parametre ako v sedane Giulia s rovnakým označením najvýkonnejšej verzie.
Agregát ponúkne 375 kW (510 k) a 600 Nm. Bude spolupracovať s osemstupňovou automatickou prevodovkou a roztočí obe nápravy. Výhodou QV bude iný zadný diferenciál rozdeľujúci krútiaci moment lepšie medzi kolesá a väčšie brzdy.
Alfa Romeo Stelvio - QV má športové sedadlá sériovo Zdroj: Alfa Romeo
Stelvio bolo predstavené v Los Angeles na autosalóne, čo znamená, že pod kapotou bude mať dvojlitrový turbobenzín s 206 kW (280 k). Ale na európsky trh sa určite dostane aj s 2,2-litrovým naftovým motorom z Giulie.