Pre tých, ktorým na kupé niečo chýbalo, automobilka pripravila verziu Spider. Z kupé sa stal roadster, ktorý má odnímateľnú strechu medzi sklom a pokračovaním za pasažiermi. Podobne na to išiel aj Lotus s Elise a dávnejšie aj Opel so Speedsterom.

Malý roadster si zachoval karbónový monokok, ktorý je taký pevný, že nebolo treba otvorenú karosériu príliš vystužovať. Pozornému oku na karosérii neunikne jedna zmena v bočnej časti. Okrem zmeny strechy pribudol nasávací otvor za dverami vodiča. Ten nahrádza otvory po bokoch krycieho skla motora na kupé.

Pri nepriazni počasia je na výber buď kryt z plátna alebo spoľahlivejší krycí panel z karbónu. Omnoho krajšie vyzerajú aj predné svetlomety. Už nie sú rozdelené na jednotlivé segmenty, ale tvária sa ako jeden celok a viac odkazujú na väčší športový model 8C.

Do ponuky sa dostane aj nová farba, konkrétne žltá, s ktorou automobilka novú verziu pyšne prezentuje. Otváracia strecha pridala v porovnaní s kupé 22 kilogramov hmotnosti, čo znamená, že sa nestratila ani štipka zábavy kupé.

Alfa Romeo 4C Spider - v základe nenájdete klímu Zdroj: Alfa Romeo

Pod zadnou kapotou hrá svoj koncert rovnaký štvorvalec s objemom 1,75 litra. Zo svojich útrob vypumpuje 177 kW (240 k) a 350 Nm. S dvojspojkovou automatickou prevodovkou so šiestimi stupňami zvládne šprint na stovku za 4,2 sekundy a pokračuje k maximálnej hodnote 258 km/h.