Predĺžil sa zadný previs, čo najmä pri bočnom pohľade pôsobí harmonickejšie a vyrovnanejšie. V porovnaní s predchodcom kombi narástlo do šírky o 90 milimetrov, do dĺžky o 10, ale výška klesla o 31 milimetrov. Hmotnosť tiež medzigeneračne klesla, podobne ako výška, ale až o 55 kilogramov.

Ale to najzaujímavejšie je ukryté pod vekom batožinového priestoru. Ten je najväčší v triede a dosahuje objem 530 litrov. Po sklopení zadných sedadiel a dvojmiestnom usporiadaní sa dá zväčšiť až na 1395 litrov. Manipuláciu uľahčuje aj nakladacia hrana vo výške 611 milimetrov.

Nová Fabia Combi ponúkne pod prednou kapotou tri benzínové a tri naftové agregáty. Každý z nich spĺňa emisnú normu Euro 6. Rovnako všetky využívajú systém Start-Stop a rekuperáciu brzdnej energie.

Benzínové motory pokryjú spektrum od 55 kW (75 k) po 81 kW (110 k). Tri naftové zase obslúžia interval od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k). V ponuke budú okrem päť a šesťstupňových manuálnych prevodoviek aj automatické prevodovky DSG.

Škoda Fabia Combi - megakufor má 530 litrov Zdroj: Škoda

Fabia Combi je podobne ako hatchback postavená na modulárnej platforme MBQ. Cena bude známa s blížiacim sa predajom. Kombi sa k prvým zákazníkom dostane už začiatkom budúceho roka a bude musieť súperiť s Ibizou ST, či Renaultom Clio Grandtour.