Doteraz sú ako pohonné jednotky iba dve alternatívy. Malé auto buď poháňa benzínový motor s objemom 624 centimetrov kubických. Ponúka 28 kW (38 k). Jeho plynová verzia využívajúca stlačený zemný plyn s rovnakým objemom odovzdáva 24 kW (33 k).
Výkony nevyzerajú ako príliš vábivé, ale auto je relatívne ľahké a v prvom rade je alternatívou k mopedom. Rok 2014 je tým, kedy ponuku rozšíri dlhšie očakávaný motor. K benzínu a plynu pribudne naftová verzia.
Podobne ako prvé dve motorizácie má aj naftová jednotka menší objem. Turbodiesel s dvoma valcami má 800 centimetrov kubických. Poskytne najvyšší výkon zo všetkých agregátov, 33 kW (45 k). Zaujímavá je spotreba, iba 2,5 až 2,8 litra na sto kilometrov.
Tata Nano - interiér naftovej verzie bude rovnaký
Okrem Nano Diesel sa na Auto Expo ukáže aj nový hatchback a sedan. Podľa dostupných informácií bol hatchback vytvorený v európskom dizajnérskom centre automobilky. Do predaja by sa mal dostať koncom roka s naftovým motorom 1,3 MultiJet od Fiatu a s novým 1,2-litrovým turbo benzínom.
Sedan, ktorý bude mať premiéru bude mať dĺžku do 4 metrov a počas roka nahradí model Manza. Pod kapotou budú rovnaké agregáty ako pri novom hatchbacku, len benzínový motor ponúkne vyšší výkon, až 74 kW (100 k).
Foto - Tata